Reklamacije
Reklamacija dostave
Ako je Kupac primio proizvod koji je oštećen tijekom transporta ili se ne podudara s podnesenom narudžbom, potrebno je prijaviti grešku u roku od 48 sati od isporuke.
Putem elektronske pošte na adresu [email protected], kupac treba poslati fotografiju paketa (gdje je vidljiva i naljepnica) te primljenog proizvoda, na kojem je jasno vidljivo mjesto oštećenja ili sadržaj.
Zahtjev ćemo obraditi prioritetno u najkraćem mogućem roku i osigurati besplatnu zamjenu proizvoda. Prekasne zahtjeve obradit ćemo kao reklamaciju proizvoda.
Reklamacija proizvoda
Kupac može svaki naručeni proizvod u našoj internetskoj trgovini reklamirati u roku od 14 dana od primitka, bez potrebe navođenja razloga za svoju odluku. Kupac može izabrati opciju zamjene proizvoda ili povrat novca za naručeni proizvod.
Unutar 14-dnevnog roka od primitka proizvoda, kupac treba pisati na elektronsku adresu [email protected], a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku s uputama za reklamaciju. Kupcu ćemo poslati online obrazac za povrat novca ili zamjenu proizvoda. Kupac mora za uspješno izvršenje reklamacije ispuniti online obrazac.
Postupak reklamacije
- Kupac šalje email na [email protected] sa zahtjevom za reklamaciju.
- U najkraćem mogućem roku odgovaramo s uputama za reklamaciju. Kupcu šaljemo poveznicu do online obrasca za zamjenu proizvoda ili povrat novca.
- Kupac mora za uspješno izvršenje reklamacije ispuniti poslani online obrazac. Kada ga ispuni i podnese putem interneta, na svoju e-mail adresu prima ispunjeni obrazac u pdf formatu.
- U slučaju povrata proizvoda na našu adresu, potrebno je za identifikaciju paketa priložiti pdf ispunjenog obrasca u paket. Ako kupac nema mogućnost tiskanja obrasca, treba na list napisati samo broj njegove narudžbe iz obrasca i priložiti ga u paket.
- Ako je proizvod stigao oštećen i kupac to može dokazati fotografijom ili video snimkom, u online obrascu na pitanje “Je li proizvod oštećen?” izabire DA i prilaže fotografiju ili video snimku. U tom slučaju proizvod nije potrebno vraćati na našu adresu. Zamjena ili povrat novca bit će izvršeni na temelju dokaznog materijala.
- U slučaju povrata proizvoda, kupac ima od podnošenja obrasca 14 dana da nam pošalje paket na adresu našeg skladišta: Sansibe d.o.o., HP-Hrvatska pošta d.d. (NSC), Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica. Trošak slanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Povrat novca bit će izvršen putem bankovne transakcije na račun ili na isti način plaćanja korišten prilikom narudžbe.
- Najkasnije u roku od 14 dana od primitka reklamacije s priloženim dokaznim materijalom ili primitka vraćenog paketa u naše skladište, obradit ćemo reklamaciju.
U SLUČAJU ODUSTAJANJA
Ako potrošač odustane od ugovora, prodavatelj bez nepotrebnog odgađanja i u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, vraća sva primljena plaćanja, osim troškova dostave.
Primljena plaćanja vraćamo potrošaču istim načinom plaćanja kojim je platio prilikom narudžbe. U slučaju plaćanja pouzećem, potrošač u obrascu za odustajanje od ugovora navodi svoj IBAN na koji će biti izvršen povrat.
Prodavatelj ima pravo zadržati povrat novca do primitka vraćene robe ili do dostave dokaza da je potrošač poslao proizvod natrag prodavatelju.
Potrošač odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat postupanja koje nije bilo nužno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe, zbog čega se preporučuje da roba bude nekorištena, neoštećena, u nepromijenjenoj količini i u originalnoj ambalaži (posebno radi zaštite robe od oštećenja tijekom povrata). Kako bismo osigurali da postupak odustajanja od ugovora protekne bez problema, izbjegavajući smanjenje povrata novca, pripremili smo kratki popis stvari na koje treba obratiti pozornost prilikom kupnje na daljinu:
- Pažljivo otvorite ambalažu i držite je u nepromijenjenom stanju dok ne budete potpuno sigurni da je proizvod prikladan; prilikom vraćanja proizvoda vratite ga u originalnoj neoštećenoj ambalaži kako bi se izbjeglo smanjenje povrata novca.
- Pažljivo rukujte s proizvodima koje ste primili, jer može doći do oštećenja i ogrebotina.
- Na proizvodima ne smiju biti vidljivi tragovi korištenja (prašina, dlake, ogrebotine, mrlje, prljavština itd.). Smanjenje vrijednosti robe koja je korištena (preko granice pregleda za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe) iznosi određen postotak od redovne maloprodajne cijene robe na dan kupnje. Ako je zbog postupanja korisnika na robi nastala šteta (npr. da je roba ili sastavni dijelovi prodajnog kompleta oštećeni, u promijenjenoj količini ili kvaliteti, u neoriginalnoj ili oštećenoj ambalaži), prodavatelj ima pravo od korisnika zahtijevati naknadu za cjelokupnu štetu na robi, u skladu s temeljnim načelima građanske odgovornosti za štetu. Odgovornost korisnika za plaćanje smanjenja vrijednosti robe može iznositi do pune redovne maloprodajne cijene robe na dan kupnje, ovisno o opsegu smanjenja vrijednosti, što za svaki pojedini slučaj pojedinačno utvrđuju ovlašteni dobavljači i serviseri robe.
POZITIVNO ĆE SE RJEŠAVATI SAMO ZAHTJEVI KOJI ISPUNJAVAJU SVE GORE NAVEDENE UVJETE.
UPOZORENJE: Sansibe d.o.o. prihvaća povrat samo onih pošiljki koje sadrže proizvode kupljene putem internetske stranice. Sve pošiljke koje bi pojedinac poslao, a koje ne bi sadržavale proizvode kupljene kod nas, vratit ćemo pošiljatelju o njegovom trošku.