Uvjeti poslovanja

Dobrodošli na web stranici zauvijek.hr, kojom upravlja tvrtka Sansibe d.o.o., Litostrojska cesta 12, 1000 Ljubljana (u daljnjem tekstu: tvrtka).

Ovi opći uvjeti primjenjuju se na sve aktivnosti omogućene u internetskoj trgovini, koja je dostupna na zauvijek.hr (u daljnjem tekstu web stranica). Opći uvjeti obvezujući su za sve korisnike. Molimo vas da uvjete pažljivo pročitate. Ako se s uvjetima, u cijelosti ili djelomično, ne slažete, nemojte koristiti našu web stranicu. Opći uvjeti predstavljaju sklopljeni ugovor između vas i tvrtke.

Web stranica je dostupna u stanju “kakvo jest”, tvrtka ne daje nikakva jamstva, ni izričita ni implicitna, u vezi s vlasništvom, tržišnom prikladnošću ili bilo kakvom prikladnošću za određenu svrhu za proizvode koji se nude na web stranici.

Vlasnik web stranice će s potrebnom pažnjom nastojati osigurati točnost i ažurnost podataka na web stranici. Istovremeno zadržava pravo da mijenja sadržaj web stranice ili prestane s njegovim ažuriranjem u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave. Također, vlasnik web stranice može u bilo kojem trenutku i bez bilo kakve najave promijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovoj web stranici.

Definicije

“Tvrtka” je društvo Sansibe d.o.o., Litostrojska cesta 12, 1000 Ljubljana, koje je vlasnik i upravitelj web stranice zauvijek.hr.

“Web stranica” je web stranica dostupna na https://zauvijek.hr/, kojom upravlja tvrtka i gdje djeluje internetska trgovina.

“Korisnik” je svaka fizička osoba koja koristi web stranicu.

“Kupac”, “Vi” ili “Vas” je svaka fizička osoba koja obavi kupnju u internetskoj trgovini.

“Potrošač” je fizička osoba koja pribavlja ili koristi robu i usluge za svrhe izvan njegove profesionalne ili poslovne djelatnosti. Za svrhe ovih općih uvjeta svi Kupci su također Potrošači.

“Pravilnik o privatnosti” je dokument gdje su dostupne sve informacije o obradi osobnih podataka koja se provodi u okviru web stranice. Dostupan je ovdje.

“Politika upotrebe kolačića” je dokument gdje su dostupne sve informacije o upotrebi kolačića koja se provodi u okviru web stranice. Dostupan je ovdje.

Internetska trgovina zauvijek.hr

Opći uvjeti poslovanja određuju rad internetske trgovine, prava i obveze korisnika i internetske trgovine te uređuju poslovni odnos između internetske trgovine i kupca. Kupca obvezuju opći uvjeti koji su na snazi u trenutku kupnje (podnošenja internetske narudžbe). Korisnik je prilikom podnošenja narudžbe svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja i podnošenjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s njima.

Potvrda općih uvjeta prilikom podnošenja narudžbe putem naše internetske trgovine predstavlja obvezujući ugovor između vas i tvrtke. Pozivamo vas da opće uvjete poslovanja detaljno pročitate prije potvrde narudžbe. Neslaganje s našim općim uvjetima poslovanja znači da ne možete koristiti usluge naše internetske trgovine. Također nije moguće djelomično slaganje s općim uvjetima. Za obavljanje kupnje dužni ste prihvatiti opće uvjete u cijelosti, kako važe u trenutku obavljanja kupnje.

Korištenje internetske trgovine

Tvrtka vodi internetsku trgovinu u skladu s općim uvjetima. Internetska trgovina dostupna je Kupcima u svakom trenutku, pri čemu tvrtka zadržava pravo da privremeno onemogući ili ukine internetsku trgovinu bez prethodne najave.

Zbog održavanja i ažuriranja internetske trgovine, postoji mogućnost da će internetska trgovina biti privremeno nedostupna ili da će izvršenje plaćanja biti privremeno onemogućeno. Tvrtka ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi vam mogla nastati tijekom održavanja i/ili ažuriranja internetske trgovine.

Pravne osnove za obradu osobnih podataka

Privola

Privola je dobrovoljna izjava pojedinca kojom upravitelju dopušta da za određenu svrhu obrađuje njegove osobne podatke. Tipični primjeri: prijava na e-obavijesti, sudjelovanje u nagradnoj igri, dopuštenje za objavu osobnih kontakata na web stranici itd.

Ugovor

Ugovor između pojedinca i upravitelja ili kada se radi o provođenju mjera na zahtjev takvog pojedinca prije sklapanja ugovora. Ugovor, kao osnova za obradu osobnih podataka, često se miješa s privolom, stoga će u praksi trebati u konkretnom slučaju provjeravati radi li se o toj obradi koja je dio provođenja ugovora ili je možda potrebna samostalna privola. Tipični primjeri: korištenje kontaktnih podataka pojedinca koji je želio primiti ponudu, prosljeđivanje podataka prilikom internetske kupnje itd.

Životni interesi

Životni interesi fizičke osobe mogu opravdati obradu osobnih podataka. Pri tome nije važno radi li se o obradi podataka osobe koja je životno ugrožena ili druge osobe. Važno je da se obradom štite životni interesi pojedinca.

Zakoniti interes

Zakoniti interes vrijedi samo za privatni sektor. Zakoniti interesi upravitelja ili treće strane mogu biti dopuštena osnova za obradu osobnih podataka, osim kada takvi interesi nadilaze interese ili temeljna prava i slobode pojedinca na kojeg se odnose osobni podaci. Osnova koja proizlazi iz zakonitih interesa često se provodi bez aktivnog utjecaja pojedinaca na samu obradu.

Cijene, načini plaćanja i promocije

Cijene

Sve cijene na web stranici navedene su u EUR. Cijene vrijede u trenutku podnošenja narudžbe. Ponuda vrijedi do opoziva. Popusti i druge akcije se u pravilu ne zbrajaju, osim ako je to izričito navedeno uz pojedinu promociju.

Unatoč iznimnim naporima da osiguramo najnovije i točne podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni netočan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, tvrtka će o tome obavijestiti kupca u najkraćem mogućem roku i omogućiti mu da odustane od kupnje.

UPOZORENJE: Ova internetska trgovina je maloprodajna trgovina namijenjena samo krajnjim potrošačima (B2C). Stoga putem web stranice ne omogućujemo prodaju pravnim osobama (B2B) i tako ne nudimo mogućnost izdavanja računa pravnim osobama. Također to znači da nisu mogući naknadni popravci izdanih računa iz fizičke na pravnu osobu, jer je prodajni posao sklopljen isključivo s fizičkom osobom.

U slučaju da želite uspostaviti B2B odnos s našom tvrtkom i kupiti veće količine proizvoda, obratite se na e-adresu [email protected]

Metode plaćanja

Internetska trgovina omogućuje sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – kupac plaća dostavljaču gotovinom ili kreditnom karticom kada dostavi naručenu robu na kupčevu adresu;
  • Plaćanje kreditnom karticom;
  • Plaćanje putem PayPala. Tvrtka zadržava pravo da verificira odabranu metodu plaćanja autentifikacijom. Zadržavamo i pravo na daljnju verifikaciju metode plaćanja, te vas možemo zatražiti da nam dostavite potvrdu o izvršenom plaćanju.

Svjesni ste da ste troškove narudžbe dužni podmiriti u cijelosti (uključujući eventualne troškove povezane sa samom transakcijom i dostavom), u skladu s odabranom metodom plaćanja. Jamčite da imate sposobnost i pravo obavljati transakcije kreditnom karticom ili bilo kojom metodom plaćanja koju ste odabrali.

Uz prethodni dogovor narudžbu možete platiti i po predračunu na transakcijski račun prodavatelja.

Promocije

Na web stranici odvijaju se popusti i druge akcije koje snižavaju cijene proizvoda (u daljnjem tekstu promocije). Svaka promocija je ponuđena po sniženoj cijeni za određeno (ograničeno) razdoblje, koje je definirano za svaku promociju posebno. Snižena cijena vrijedi za kupnje obavljene u razdoblju trajanja promocije.

Napominjemo da su određene promocije ograničene na nove korisnike koji još nisu obavili kupnju u internetskoj trgovini. U tom slučaju ova pogodnost ne vrijedi za postojeće korisnike. Svaki pokušaj da se iskoriste takve promocije bit će odmah blokiran, elektronske adrese korištene za zloupotrebu bit će izbrisane bez prethodne najave. Popusti i druge akcije u pravilu se ne zbrajaju, osim ako je to izričito navedeno uz pojedinu promociju.

Izvršenje kupnje u internetskoj trgovini

Kupac može željenu robu naručiti telefonom, elektronskom poštom ili putem interneta preko internetske trgovine.

Kupoprodajni ugovor između pružatelja usluga i kupca sklopljen je u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu. Kupac je prima na elektronsku adresu navedenu prilikom podnošenja narudžbe sa statusom “Vaša Zauvijek narudžba je prihvaćena!”. Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksirani i vrijede za pružatelja usluga i za kupca. Kupoprodajni ugovor u istom obliku kao što ga kupac prima putem elektronske pošte, u elektronskom obliku pohranjuje se na poslužitelju tvrtke. Tvrtka ga može ponovno poslati kupcu putem elektronske pošte po potrebi.

Korištenjem web stranice korisnik prihvaća i slaže se sa svim odredbama ovih uvjeta poslovanja, koje uključuju sve veze i njihove sastavne dijelove te potvrđuje da je upoznat s politikom privatnosti. Kupac ili korisnik jamči kupnjom da je stariji od 18 godina.

Osnovna svojstva proizvoda, cijene, uključujući sve poreze i druge pristojbe te podaci o načinu plaćanja i dostave vrijede u trenutku konačne potvrde narudžbe. U slučaju eventualne promjene roka isporuke, prodajni savjetnici iz pozivnog centra pravovremeno će obavijestiti kupca o promjeni.

Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a te trošak dostave i manipulacije vidljivi su u košarici prije nego što je narudžba dovršena. Također, kupac će biti obaviješten o svim podacima o podnesenoj internetskoj narudžbi na elektronsku adresu koju je naveo u košarici prilikom unosa svojih podataka. Ako je ne primi, postoji mogućnost da je kupac naveo netočnu elektronsku adresu.

U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira: • putem elektronske adrese: [email protected] (jezik komunikacije neka bude hrvatski ili engleski; korisnici neka šalju elektronsku poruku za bilo kakve prigovore, primjedbe, pitanja ili izjave)

1. Informacije o pružatelju usluga

Pružatelj usluga i njegova adresa: Sansibe d.o.o., Litostrojska cesta 12, 1000 Ljubljana Matični broj: 9520392000

OIB: 74157566 Upisan u: Sudski registar Okružnog suda u Ljubljani, dana 8.11.2023.

2. Konačna potvrda narudžbe

Narudžba je konačno potvrđena i zaključena kada kupac nakon podnošenja internetske narudžbe ili narudžbe podnesene putem telefona prodajnom savjetniku, primi potvrdu o uspješno podnesenoj narudžbi na elektronsku adresu navedenu prilikom podnošenja narudžbe sa statusom “Vaša Zauvijek narudžba je prihvaćena!”.

3. Mogućnost promjene narudžbe

Sve željene promjene u vezi s već podnesenom narudžbom kupac može prijaviti odgovorom na elektronsku poruku sa statusom “Vaša Zauvijek narudžba je prihvaćena!”, u zasebnoj elektronskoj poruci poslanom na [email protected], gdje je u slučaju promjene ili otkazivanja narudžbe u naslovu poruke potrebno obavezno navesti sljedeće podatke: Otkazivanje/Promjena narudžbe; u sadržaju poruke: a) naziv proizvoda ili broj narudžbe za otkazivanje ili promjenu b) ime i prezime kupca te c) adresu kupca, ili putem telefona prodajnom savjetniku najkasnije 2 sata nakon podnošenja narudžbe ili do slanja narudžbe. Kada je narudžba poslana, promjene narudžbe više nisu moguće.

4. Podaci o dostavi

Proizvodi koji su na zalihi bit će dostavljeni u roku od 2 do 5 radnih dana, računajući od dana podnošenja narudžbe. Proizvodi će biti dostavljeni uslugom Paket24 Hrvatske pošte.

Ako naručene proizvode neće biti moguće dostaviti u predviđenom roku, kupac će o tome biti obaviješten, pri čemu će biti korišteni kontaktni podaci koje nam je kupac dao prilikom podnošenja narudžbe.

Troškovi dostave i manipulacije opisani su u kartici Dostava. Naplaćeni trošak dostave i manipulacije bit će vidljiv već u sadržaju košarice prije dovršetka internetske narudžbe.

5. Uvjeti plaćanja

Internetska trgovina omogućuje sljedeće oblike plaćanja:

  • plaćanje pouzećem
  • plaćanje kreditnom karticom
  • plaćanje putem PayPala

5.1. Plaćanje pouzećem

Naručene proizvode kupac plaća na dan preuzimanja proizvoda kod kuće ili pouzećem na odabranom mjestu preuzimanja.

6. Cijene

Za svaki pojedini proizvod odabrana je cjenovna politika označena izborom jedne od sljedećih vrsta cijena, koje su komunicirane kupcima. “(Redovna) cijena” je opća cijena proizvoda. Kao takva, predstavlja suprotnost “Sniženoj cijeni” odnosno “Dodatno sniženoj cijeni”, koje vrijede samo u razdoblju trajanja akcijske ponude. U skladu s navedenim “(Redovna) cijena” za kupca ne predstavlja nikakvu dodatnu posebnu cjenovnu pogodnost. Ujedno je i cijena iz koje obično proizlazi daljnja komunikacija drugih oblika cjenovnih politika (sljedećih vrsta cijena), koje za kupca predstavljaju cjenovnu pogodnost u obliku uštede u odnosu na kupnju proizvoda po (redovnoj) cijeni.

“Snižena cijena” je akcijska cijena proizvoda koja vrijedi samo ograničeno vremensko razdoblje. To je razdoblje obično određeno odnosno barem određivo datumski i u nekim slučajevima može se odgovarajuće produljiti do rasprodaje zaliha. Po završetku akcijske ponude “Snižena cijena” prestaje vrijediti, a ponovno stupa na snagu prethodna “(Redovna) cijena”. “Snižena cijena” je na prodajnim policama posebno označena na način da je “(Redovna) cijena” prekrižena i prikazana važeća “Snižena cijena” zajedno s uštedom u obliku % popusta. Kupnja proizvoda po “Sniženoj cijeni” kupcu omogućuje uštedu u odnosu na kupnju istog proizvoda po “(Redovnoj) cijeni”, što za kupca predstavlja vremenski ograničenu cjenovnu pogodnost.

Za “Dodatno sniženu cijenu” vrijedi sve što je već navedeno za “Sniženu cijenu” s tom razlikom što “Dodatno snižena cijena” predstavlja cjenovnu pogodnost kupca u obliku uštede pri kupnji proizvoda po “Dodatno sniženoj cijeni” u odnosu na kupnju istog proizvoda po “Sniženoj cijeni”. Na prodajnim policama “Dodatno snižena cijena” označena je u obliku dodatnog % popusta koji vrijedi uz već postojeći % popusta koji je kupcu dostupan na temelju “Snižene cijene”.

“Najbolja cijena” je redovna prodajna cijena za koju tvrtka jamči da je to najbolja (tj. najniža) redovna cijena za dotični proizvod na tržištu Republike Hrvatske. “Trajno snižena cijena” ili “trajno niska cijena” je nova, niža redovna prodajna cijena po kojoj tvrtka proizvode rasprodaje u slučaju zadnjih komada proizvoda, promjene asortimana proizvoda/kolekcije itd. Proizvod je kupcima po ovoj cijeni dostupan duže vremensko razdoblje odnosno do rasprodaje zaliha.

Tvrtka će se maksimalno truditi osigurati ispravnost cijena u internetskoj trgovini, no unatoč tome mogu se pojaviti greške. Ako tvrtka otkrije grešku vezanu uz cijenu proizvoda i/ili usluge koju je kupac već naručio, obavijestit će kupca o grešci u najkraćem mogućem roku. U tim slučajevima kupac može potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni ili otkazati narudžbu. Ako kupca nije moguće kontaktirati u razumnom roku korištenjem kontaktnih podataka navedenih tijekom postupka narudžbe, tvrtka će smatrati narudžbu otkazanom i o tome obavijestiti kupca putem e-pošte.

6.1. Greške u cijenama

Tvrtka će se maksimalno truditi osigurati ispravnost cijena u internetskoj trgovini, no unatoč tome mogu se pojaviti greške. Ako tvrtka otkrije grešku vezanu uz cijenu proizvoda i/ili usluge koju je kupac već naručio, kupac će biti obaviješten o grešci u najkraćem mogućem roku. U tim slučajevima kupac može potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni ili otkazati narudžbu. Ako kupca nije moguće kontaktirati u razumnom roku korištenjem kontaktnih podataka navedenih tijekom postupka narudžbe, tvrtka će smatrati narudžbu otkazanom i o tome obavijestiti kupca putem e-pošte.

Ako se kupac odluči za otkazivanje narudžbe nakon što je obaviješten o ispravnim cijenama proizvoda, ali je prije tog trenutka već platio cijenu naručenih proizvoda, tvrtka će u najkraćem mogućem roku, ali ne više od 14 dana, ponuditi potpuni povrat novca.

7. Popusti

Ukupni popust bit će u svim slučajevima “dodatnog sniženja” na računu obračunat kao “zbroj” popusta prvotnog te dodatnog sniženja, uzimajući u obzir cijenu prije sniženja te dodatno sniženu cijenu.

8. Postupak kupnje

  1. Korak – odabir proizvoda:

Kupac u ponudi internetske trgovine odabire željeni artikl, količinu i odabir potvrđuje klikom na gumb “Dodaj u košaricu”. U slučaju kupnje više različitih artikala, postupak se ponavlja za svaki artikl. Kada je odabir artikala završen, kupac ima na raspolaganju pregled sažetka narudžbe u košarici. U košarici može mijenjati količinu proizvoda, dodavati ih ili uklanjati. Nakon pregleda sadržaja narudžbe u košarici odabir potvrđuje klikom na gumb “Nastavi na blagajnu”.

  1. Korak – podnošenje narudžbe:

Na blagajni kupac ispunjava obrazac s osobnim podacima koji su potrebni za dostavu narudžbe. Nakon ispunjavanja obrasca kupac u određenim slučajevima ima mogućnost odabrati više različitih načina dostave, te dodati narudžbi dodatne proizvode ili usluge. Kupac je u ovom koraku obaviješten i o predviđenom terminu dostave. Prije dovršetka kupnje kupac ima mogućnost odabrati različite metode plaćanja. Prije dovršetka kupnje ponovno se izračunava konačna vrijednost narudžbe za plaćanje. Klikom na gumb “Nastavi” kupcu se ponovno prikazuje konačni sažetak narudžbe i konačan iznos za plaćanje. Kupac u ovom trenutku ima zadnju priliku provjeriti točnost svih podataka i naručenih proizvoda. Nakon pregleda kupac proces kupnje dovršava klikom na gumb “Podnesi narudžbu”.

Ako je narudžba uspješno podnesena, prikazat će se obavijest o uspješno podnesenoj narudžbi sa sažetkom naručenih proizvoda i kupčevih podataka.

  1. Korak – potvrda o podnesenoj narudžbi:

Nakon dovršene kupnje kupcu se na web stranici prikazuje potvrda da je narudžba uspješno podnesena zajedno s podacima o podnesenoj narudžbi. Kupac također prima potvrdu elektronskom poštom na upisanu adresu iz 2. koraka sa sažetkom narudžbe i uputama za korištenje naručenih proizvoda. U ovom koraku kupac ponovno ima mogućnost pregledati sadržaj narudžbe i točnost podnesenih podataka za dostavu. U slučaju pogrešaka pri kupnji, kupac ima mogućnost otkazivanja narudžbe. Kupac može otkazati narudžbu ili promijeniti podnesene podatke u roku od 2 sata nakon podnošenja narudžbe putem elektronske pošte ili telefona. U slučaju otkazivanja putem elektronske pošte, u naslovu poruke potrebno je obavezno navesti sljedeće podatke: Otkazivanje/Promjena narudžbe; u sadržaju poruke: a) naziv proizvoda ili broj narudžbe za otkazivanje ili promjenu b) ime i prezime kupca te c) adresu kupca.

Sve informacije koje nam kupac dostavi prilikom izvršenja narudžbe bit će obrađene u skladu s Politikom privatnosti, koja je objavljena ovdje.

Potvrdom narudžbe naplaćuje se cjelokupni iznos odabranog kupnje, uključujući eventualne troškove dostave ili druge troškove koji se primjenjuju na kupnju. O svim dodatnim troškovima kupac će biti obaviješten prije izvršenja kupnje. Dodatni troškovi mogu biti povezani i s odabranom metodom plaćanja.

  1. Korak – obrada i dostava narudžbe:

Ako kupac ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu kod prodavatelja. Prodavatelj nakon primitka narudžbe provjerava raspoloživost, u najkraćem mogućem roku pakira narudžbu i kada je narudžba otpremljena, obavještava kupca o tome putem elektronske pošte.

Ako je odabrani proizvod na zalihi u našem skladištu, prodavatelj ga prikladno pakira i šalje na adresu primatelja, koji može očekivati dostavu u roku od 1-3 radna dana. Ako odabrani proizvod nije na zalihi, kupac će o tome biti obaviješten putem elektronske pošte nakon podnošenja narudžbe. Rok isporuke za proizvode koji nisu na zalihi je od 5 do 30 radnih dana.

Dostave su moguće svakog radnog dana, obično u jutarnjim satima. Prije dostave kupac će također biti pravovremeno obaviješten SMS porukom i pozivom kurira. Ako kupac neće biti na navedenoj adresi u vrijeme dostave, kurir će paket pohraniti u njemu najbliži paketomat. U tom slučaju kupac će primiti SMS poruku s kodom za preuzimanje paketa.

Nakon preuzimanja naručene robe, kupac prima račun putem elektronske pošte, na elektronsku adresu koju je naveo prilikom podnošenja narudžbe.

Troškovi poštarine i dostava robe

U cijeni proizvoda nije uključen eventualni trošak dostave. Ako naručeni proizvodi nisu predmet akcije s besplatnom dostavom, ako nije drugačije dogovoreno između kupca i prodavatelja ili ako kupac ne želi podmiriti troškove dostave unaprijed po predračunu zajedno s računom za naručenu robu, trošak dostave iznosi 3,99 €. Trošak dostave vidljiv je na blagajni internetske trgovine. Prije podnošenja narudžbe kupac ima osiguran pregled svih odabranih proizvoda i usluga. Naveden je sažetak narudžbe, koji je jasno podijeljen na trošak kupnje, trošak dostave i ukupni trošak.

Kupac je dužan podmiriti troškove dostave prilikom preuzimanja robe, osim:

  • kod narudžbe pojedinih artikala koji uz opis imaju napomenu: “poštarina uključena u cijenu” ili “besplatna dostava”,
  • u slučaju da je unaprijed drugačije dogovoreno između kupca i prodavatelja,
  • u slučaju da kupac želi podmiriti troškove dostave po predračunu zajedno s računom za naručenu robu. Za dostavu narudžbi na području Republike Hrvatske koristimo Hrvatsku poštu. Naručeni proizvodi dostavljaju se na adresu navedenu kao adresu za dostavu, a pri plaćanju pouzećem karticom naplaćuje se provizija za uplatu obrasca UPN prema cjeniku Hrvatske pošte (pri plaćanju predračuna ili plaćanju gotovinom tog troška nema). Dostave se obavljaju uglavnom u jutarnjim satima. Ako kupac ne može preuzeti pošiljku u vrijeme dostave, može je kasnije preuzeti na najbližem paketomatu.

9. Kupoprodajni ugovor i isporuka robe

Kupoprodajni ugovor sklopljen je kada kupac od prodavatelja putem e-pošte ili SMS-a primi obavijest o izvršenoj narudžbi.

Kupoprodajni ugovor sklopljen je na hrvatskom jeziku. Ovi uvjeti poslovanja sastavni su dio kupoprodajnog ugovora.

Pružatelj usluga će, u skladu s internom politikom tvrtke, čuvati kopiju računa i druge prateće dokumentacije koja se čuva zbog potreba usklađenosti s poreznim i/ili drugim relevantnim zakonodavstvom te zbog potreba provedbe eventualnih inspekcijskih, revizijskih i/ili drugih sličnih pregleda, a kupcu nije dostupna. Odgovornost za čuvanje računa i druge prateće dokumentacije koju kupac dobije prilikom kupnje je u domeni kupca, a pružatelj usluga ne preuzima nikakvu dodatnu odgovornost po tom pitanju.

Isporuka robe

Ako je odabrani proizvod na zalihi u našem skladištu, trgovac ga prikladno pakira i šalje na adresu primatelja, koji može očekivati dostavu u roku od 1-3 radna dana. Ako odabrani proizvod nije na zalihi, kupac će o tome biti obaviješten putem elektronske pošte nakon podnošenja narudžbe. Rok isporuke za proizvode koji nisu na zalihi je od 5 do 30 radnih dana. Kupac prima račun u elektronskom obliku na elektronsku adresu navedenu prilikom podnošenja narudžbe.

U izvanrednim slučajevima, kada roba neće biti isporučena u određenom propisanom roku, kupac će o tome biti obaviješten putem elektronske pošte ili telefona.

Dostava se obavlja putem ugovornog partnera Hrvatska pošta.

Dostava vrijedi za područje Republike Hrvatske.

10. Identifikacija kupaca prilikom preuzimanja proizvoda

Mi ili naša ovlaštena dostavna služba zadržavamo pravo na odgovarajući način provjeriti identitet primatelja naručenih proizvoda (uvidom u osobne ili druge dokumente) kako bismo osigurali da proizvode izručimo pravom kupcu.

11. 15-dnevno pravo na povrat robe kupljene na daljinu

Svaki kupac koji je obavio kupnju na daljinu ima pravo, u skladu s važećim zakonodavstvom, trenutno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) (u daljnjem tekstu: “ZZP”), u roku od 15 dana od preuzimanja proizvoda, obavijestiti nas da odustaje od kupnje na daljinu, pri čemu treba navesti potrebne podatke o kupnji – npr. ime i prezime, broj računa itd., na temelju kojih tvrtka može obraditi njegov zahtjev. U tom slučaju može vratiti proizvod bez potrebe da navede razlog svoje odluke. Pri povratu proizvoda potrošač, u skladu s odredbama navedenog zakona (članci 74., 75., 77., 79., 80., 81., 83., 84., 85.), ne snosi nikakve dodatne troškove osim troška izravnog povrata robe. Potonji u konkretnom slučaju ovisi o vrsti robe, pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Proizvod ili proizvode potrebno je vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 15 dana od poslane obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje). Potrošač u slučaju takvog odustajanja od kupnje odgovara samo za smanjenu vrijednost robe zbog postupanja s robom koja nije bila nužna za utvrđivanje njezine prirode, svojstava i funkcionalnosti.

Potrošač o odustajanju od kupnje na daljinu i povratu kupljenih proizvoda obavještava pružatelja usluga pisanim putem na elektronsku adresu: [email protected] ili putem ispunjavanja obrasca za povrat, koji možete pronaći ovdje.

Mogućnost povrata proizvoda odnosno odustajanja od kupnje ne vrijedi u slučajevima kako je definirano ZZP-om (članak 86.), i to za ugovore o kupnji sklopljene na daljinu:

  • o robi ili uslugama čija cijena ovisi o promjenama na tržištu na koje tvrtka nema utjecaja i koje mogu nastupiti unutar roka za odustajanje od kupnje;
  • o robi koja je izrađena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
  • o robi koja je brzo kvarljiva ili joj brzo istječe rok upotrebe;
  • o isporuci zapečaćene robe koja nije pogodna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon isporuke otvorio pečat;
  • o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • o isporuci novina, periodičnog tiska ili časopisa osim kod pretplatničkih ugovora za isporuku takvih publikacija;
  • o isporuci zapečaćene robe koja nije pogodna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon isporuke otvorio pečat;
  • o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • pri kojima je potrošač izričito zahtijevao posjet tvrtke u svrhu izvršenja hitnog popravka ili održavanja. Ako tvrtka prilikom takvog posjeta obavi dodatne usluge koje potrošač nije izričito zahtijevao ili isporuči robu koja ne predstavlja zamjenske dijelove nužne za održavanje ili popravak, potrošač ima pravo odustati od ugovora za te dodatne usluge i robu; Kupovnina će biti vraćena najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju ili nakon primitka vraćenog proizvoda (kupovnina će biti vraćena istim načinom plaćanja koji ste koristili, osim ako izričito zatražite povrat kupovine putem drugog načina plaćanja i ako zbog toga ne snosite nikakve troškove – to nam možete pisano obavijestiti na elektronsku adresu [email protected].

Tvrtka može zadržati plaćanje dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je robu poslao natrag, ovisno o tome koji se događaj dogodi prije. Za detaljnije informacije o postupku povrata pišite nam na elektronsku adresu [email protected].

12. Obrada osobnih podataka

Osobni podaci obrađuju se u skladu s politikom privatnosti.

13. Rješavanje reklamacija

Ako kupac želi reklamirati kupljeni proizvod ili ga zanimaju uvjeti reklamacije proizvoda, može nas kontaktirati na sljedeći način:

• putem elektronske adrese: [email protected]

Za povrat ili reklamaciju pišite na [email protected]

14. Obvezno jamstvo za usklađenost robe

Kao pružatelj usluga obvezujemo se isporučiti robu u skladu s ugovorom i odgovaramo za nesukladnost robe svoje isporuke u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac može kao potrošač ostvariti svoja prava na temelju obveznog jamstva za usklađenost robe ako nas obavijesti o nesukladnosti u roku od dva mjeseca od dana kada je nesukladnost otkrivena, a najkasnije u roku od dvije godine od dana kada je roba isporučena. U slučaju ostvarivanja obveznog jamstva za usklađenost robe, kupac treba pisati na [email protected].

Ako se nesukladnost robe pojavi u prvih 30 dana od isporuke, potrošač može odustati od ugovora bez potrebe da prvo zahtijeva popravak ili zamjenu robe.

15. Garancija

U skladu sa zakonskom obvezom tvrtka Sansibe d.o.o. za proizvode određene Pravilnikom o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekoran rad, daje jednogodišnje jamstvo za besprijekoran rad. Eventualno dulje jamstveno razdoblje vidljivo je iz jamstvenog lista.

Jamstvo se može ostvariti izravno kod davatelja jamstva. Prilikom ostvarivanja jamstva vrijede jamstveni uvjeti navedeni na jamstvenom listu, koji je priložen uz proizvod. Jamstvo se može ostvariti s ispunjenim jamstvenim listom ili uz predočenje računa ili drugog dokumenta iz kojeg proizlazi datum isporuke proizvoda, u skladu s važećim potrošačkim zakonodavstvom. Nesukladnost proizvoda bit će otklonjena u roku od 30 dana, s mogućnošću produljenja za najviše 15 dana. Pri određivanju produženog roka uzimaju se u obzir priroda i složenost proizvoda, priroda i ozbiljnost nesukladnosti te trud potreban za dovršetak popravka ili zamjene. Broj dana za produženje roka i razlozi za njegovo produljenje bit će obaviješteni potrošaču prije isteka 30 dana.

16. Isključenje odgovornosti

Kupac je također obaviješten da tvrtka može privremeno prekinuti pristup web stranici iz tehničkih razloga, osobito zbog održavanja i nadogradnje web stranice, zbog tehničkih problema, više sile i drugih razloga. Ne odgovaramo za povrat eventualne štete ili troškova koje bi kupac mogao imati zbog prestanka, nefunkcioniranja ili poteškoća u radu web stranice. Ne jamčimo točnost, potpunost i ispravnost sadržaja objavljenog na web stranici, niti preuzimamo odgovornost za štetu koju bi mogao pretrpjeti zbog oslanjanja na objavljeni sadržaj.

U slučaju tehničkih problema na web stranici zadržavamo pravo otkazati podnesene narudžbe na koje je tehnička pogreška utjecala i ne odgovaramo za nadoknadu eventualne štete. U slučaju otkazivanja narudžbi, kupac će biti obaviješten u najkraćem mogućem roku i upoznat s daljnjim koracima.

Ne odgovaramo za štetu koja bi mogla nastati na vašoj hardverskoj opremi, softverskoj ili drugoj opremi zbog korištenja web stranice. Kupac mora sam osigurati odgovarajuću zaštitu opreme (antivirusni programi itd.) prije pristupa web stranici i korištenja iste.

Kupac mora osigurati odgovarajuću sigurnost i povjerljivost podataka koji se koriste za prijavu na web stranici (elektronska pošta, lozinka). Ne odgovaramo za štetu koja bi mogla nastati zbog neovlaštenog otkrivanja ili korištenja podataka za registraciju.

Korištenje web stranice zahtijeva od kupaca poznavanje i prihvaćanje rada i ograničenja internetskih tehnologija, osobito vremena potrebnog za odgovor na poslužitelju prilikom savjetovanja ili odgovora na zahtjeve, gostovanja, tehničkog usavršavanja, rizika prekida i svih rizika koji se pojavljuju prilikom prijenosa podataka.

17. Primjena prava i nadležnost

Pravni odnosi između kupaca, kao korisnika web stranice, i pružatelja usluga, kao upravitelja web stranice, uređuju se zakonima Republike Hrvatske. Mogući sporovi rješavat će se mirnim putem, a ako to nije moguće, za rješavanje sporova nadležan je stvarno nadležan sud u Zagrebu.

18. Završne odredbe

Nevaljanost bilo koje odredbe ovih uvjeta poslovanja, bez obzira na razlog nevaljanosti, ne uzrokuje nevaljanost ovih općih uvjeta u cjelini. U takvom slučaju, nevaljana odredba smatra se nezapisanim, dok ovi opći uvjeti i dalje ostaju na snazi, bez nevaljane odredbe.

U slučaju da su odredbe ovih uvjeta poslovanja u suprotnosti s odredbama pojedinačnog ugovora između kupaca i pružatelja usluga ili dogovorenim posebnim uvjetima, vrijede odredbe pojedinačnog ugovora ili dogovorenih posebnih uvjeta.

ZAUVIJEK
"Pletemo uspomene u vječne priče koje povezuju srca i generacije."
DRUŠTVENE MREŽE
Facebook
Instagram
crossmenu